نمایه نویسندگان

ا

ب

پ

  • پیرمردوند چگینی، ثریا بررسی رابطه اضطراب آمار و ابعاد آن با ارزش تکلیف، خود‌کارآمدی و سطح پردازش دانشجویان رشته روان‌شناسی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 30-11]
  • پورقهرمانی، سوسن نقش هوش هیجانی و سازگاری اجتماعی در تبیین و پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 42-31]

ت

ج

چ

  • چهل‌پر، عاطفه بررسی رابطه‌ بین انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی با اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-53]

ح

خ

  • خرمایی، فرهاد بررسی نقش واسطه‌ای صبر در ارتباط بین سرسختی روان‌شناختی و امید به تحصیل در دانش آموزان دبیرستان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 77-60]
  • خضری مقدم، نوشیروان بررسی نقش سبک‌های شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان پایه هفتم متوسطه شهر مشهد [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-1]
  • خلقی، حبیبه ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس افسردگی کوتچر در دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 28-15]

د

  • درخشان، نوشین رابطه اضطراب امتحان و آگاهی فراشناختی راهبردهای خواندن با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 14-1]

ر

ز

س

ش

ط

ع

  • عبدی، رضا اثربخشی آموزش بهبود روابط مادر- کودک بر تغییر شیوه‌های فرزندپروری مستبدانه و آزادگذار [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 49-39]
  • عبدلی، سمانه بررسی رابطه‌ بین انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی با اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-53]
  • عسگری نژاد، فاطمه ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس افسردگی کوتچر در دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 28-15]
  • علمردانی صومعه، سجاد نقش راهبردهای تنظیم هیجان در پیش‌بینی اضطراب امتحان [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 40-29]

غ

  • غیبت، المیرا اثربخشی آموزش جرأت‌ورزی بر کاهش اضطراب اجتماعی و افزایش عزت‌نفس و خودکارآمدی در دانش‌آموزان دختر [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 28-14]

ف

ق

  • قارلقی، سجاد تبیین نقش سبک‌های یادگیری و راهبرد‌های یادگیری در پیشرفت تحصیلی دانشجویان پردیس علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 52-41]
  • قدم پور، عزت‌الله بررسی رابطه‌ بین انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی با اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-53]

ک

  • کارشکی، حسین رواسازی و اعتباریابی مقیاس سنجش روابط نوجوانان همسال (APRI) در نوجوانان شهر مشهد [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 61-46]
  • کارشکی، حسین بررسی نقش سبک‌های شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان پایه هفتم متوسطه شهر مشهد [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-1]
  • کارشکی، حسین بررسی رابطه بین جو یادگیری و پرخاشگری در دانش آموزان دختر پایه های دوم و سوم دبیرستان‌های شهر مشهد [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 59-43]
  • کارشکی، حسین رواسازی و اعتباریابی مقیاس سنجش پرخاشگری (APRI) در نوجوانان شهر مشهد [(مقالات آماده انتشار)]
  • کاظمی، سپیده بررسی سبک‌ها و ابعاد دلبستگی بزرگسال و شدت خشم در نوجوانان قلدر و مقایسه آن با نوجوانان قربانی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 10-1]
  • کامکار، پیمان بررسی رابطه‌ بین انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی با اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-53]
  • کمری، سامان نقش واسطه‌ای خوش‌بینی در رابطه بین سبک‌های دلبستگی افراد با میزان شادکامی و امید به زندگی آن‌ها [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 67-50]
  • کمری، سامان بررسی نقش واسطه‌ای صبر در ارتباط بین سرسختی روان‌شناختی و امید به تحصیل در دانش آموزان دبیرستان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 77-60]

گ

  • گراوند، هوشنگ بررسی رابطه‌ بین انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی با اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-53]
  • گلستانه، سید موسی بررسی رابطه اضطراب آمار و ابعاد آن با ارزش تکلیف، خود‌کارآمدی و سطح پردازش دانشجویان رشته روان‌شناسی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 30-11]
  • گل محمدیان، محسن اثربخشی گروه‌‌درمانی شناختی– رفتاری بر کفایت اجتماعی و شادکامی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 79-68]
  • گوران، مریم بررسی تأثیر آموزش راهبردها و دانش فراشناختی بر سبک‌های مقابله و استرس تحصیلی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 79-68]

ل

  • لطیفی، زهره اثربخشی آموزش راهبردهای رفتاری بر میزان خودکارآمدی اجتماعی، عاطفی، تحصیلی و خواندن دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 97-80]

م

ن

  • نوریان اقدم، جلیل نقش راهبردهای تنظیم هیجان در پیش‌بینی اضطراب امتحان [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 40-29]

و

ه

ی