نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزادگذار اثربخشی آموزش بهبود روابط مادر- کودک بر تغییر شیوه‌های فرزندپروری مستبدانه و آزادگذار [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 49-39]
  • آگاهی‌ فراشناختی رابطه اضطراب امتحان و آگاهی فراشناختی راهبردهای خواندن با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 14-1]

ا

  • ارزش تکلیف بررسی رابطه اضطراب آمار و ابعاد آن با ارزش تکلیف، خود‌کارآمدی و سطح پردازش دانشجویان رشته روان‌شناسی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 30-11]
  • استرس تحصیلی بررسی تأثیر آموزش راهبردها و دانش فراشناختی بر سبک‌های مقابله و استرس تحصیلی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 79-68]
  • اضطراب اجتماعی اثربخشی آموزش جرأت‌ورزی بر کاهش اضطراب اجتماعی و افزایش عزت‌نفس و خودکارآمدی در دانش‌آموزان دختر [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 28-14]
  • اضطراب اجتماعی بررسی تاثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر کاهش اضطراب اجتماعی و بهبود روابط بین فردی دانش آموزان دختر رشته ریاضی فیزیک پایه سوم دبیرستان های شهر تهران [(مقالات آماده انتشار)]
  • اضطراب آمار بررسی رابطه اضطراب آمار و ابعاد آن با ارزش تکلیف، خود‌کارآمدی و سطح پردازش دانشجویان رشته روان‌شناسی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 30-11]
  • اضطراب امتحان نقش راهبردهای تنظیم هیجان در پیش‌بینی اضطراب امتحان [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 40-29]
  • اضطراب امتحان رابطه اضطراب امتحان و آگاهی فراشناختی راهبردهای خواندن با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 14-1]
  • امید به تحصیل بررسی نقش واسطه‌ای صبر در ارتباط بین سرسختی روان‌شناختی و امید به تحصیل در دانش آموزان دبیرستان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 77-60]
  • امید به زندگی نقش واسطه‌ای خوش‌بینی در رابطه بین سبک‌های دلبستگی افراد با میزان شادکامی و امید به زندگی آن‌ها [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 67-50]
  • انگیزش تحصیلی بررسی رابطه‌ بین انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی با اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-53]
  • اهداف پیشرفت بررسی نقش سبک‌های شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان پایه هفتم متوسطه شهر مشهد [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-1]
  • اهداف تبحری رابطه علّی نگرش‌های مذهبی و اهداف پیشرفت با گرایش به تقلب در امتحان از طریق میانجی‌گری عملکرد تحصیلی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 38-29]
  • اهداف عملکردی رابطه علّی نگرش‌های مذهبی و اهداف پیشرفت با گرایش به تقلب در امتحان از طریق میانجی‌گری عملکرد تحصیلی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 38-29]
  • اهمال‌کاری تحصیلی بررسی رابطه‌ بین انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی با اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-53]

ب

پ

ت

  • تفکرات غیرمنطقی بررسی رابطه تفکرات غیرمنطقی و عزت نفس با سلامت روانی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهر اهر [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 100-88]

ج

  • جرأت‌ورزی اثربخشی آموزش جرأت‌ورزی بر کاهش اضطراب اجتماعی و افزایش عزت‌نفس و خودکارآمدی در دانش‌آموزان دختر [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 28-14]
  • جو یادگیری بررسی رابطه بین جو یادگیری و پرخاشگری در دانش آموزان دختر پایه های دوم و سوم دبیرستان‌های شهر مشهد [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 59-43]

خ

  • خشم بررسی سبک‌ها و ابعاد دلبستگی بزرگسال و شدت خشم در نوجوانان قلدر و مقایسه آن با نوجوانان قربانی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 10-1]
  • خشونت رواسازی و اعتباریابی مقیاس سنجش پرخاشگری (APRI) در نوجوانان شهر مشهد [(مقالات آماده انتشار)]
  • خودکارآمدی اثربخشی آموزش جرأت‌ورزی بر کاهش اضطراب اجتماعی و افزایش عزت‌نفس و خودکارآمدی در دانش‌آموزان دختر [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 28-14]
  • خودکارآمدی اثربخشی آموزش راهبردهای رفتاری بر میزان خودکارآمدی اجتماعی، عاطفی، تحصیلی و خواندن دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 97-80]
  • خود‌کارآمدی بررسی رابطه اضطراب آمار و ابعاد آن با ارزش تکلیف، خود‌کارآمدی و سطح پردازش دانشجویان رشته روان‌شناسی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 30-11]
  • خودکارآمدی اجتماعی بررسی میزان شیوع قلدری و مقایسه پیشرفت تحصیلی، سلامت عمومی و خودکارآمدی اجتماعی در نوجوانان با رفتاری قلدری و عادی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 32-23]
  • خودکارآمدی اجتماعی بررسی میزان شیوع قلدری و مقایسه پیشرفت تحصیلی، سلامت عمومی و خودکارآمدی اجتماعی در نوجوانان با رفتاری قلدری و عادی [(مقالات آماده انتشار)]
  • خودکارآمدی تحصیلی بررسی رابطه‌ بین انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی با اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-53]
  • خودکارآمدی ریاضی بررسی نقش سبک‌های شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان پایه هفتم متوسطه شهر مشهد [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-1]
  • خوش‌بینی نقش واسطه‌ای خوش‌بینی در رابطه بین سبک‌های دلبستگی افراد با میزان شادکامی و امید به زندگی آن‌ها [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 67-50]

د

ر

س

ش

  • شادکامی نقش واسطه‌ای خوش‌بینی در رابطه بین سبک‌های دلبستگی افراد با میزان شادکامی و امید به زندگی آن‌ها [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 67-50]
  • شادکامی اثربخشی گروه‌‌درمانی شناختی– رفتاری بر کفایت اجتماعی و شادکامی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 79-68]

ص

  • صبر بررسی نقش واسطه‌ای صبر در ارتباط بین سرسختی روان‌شناختی و امید به تحصیل در دانش آموزان دبیرستان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 77-60]

ع

ف

  • فرهنگ مدرسه فرهنگ مدرسه و عملکرد تحصیلی: نقش واسطه ای نیازهای روانشناختی اساسی [(مقالات آماده انتشار)]

ق

  • قربانی بررسی سبک‌ها و ابعاد دلبستگی بزرگسال و شدت خشم در نوجوانان قلدر و مقایسه آن با نوجوانان قربانی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 10-1]
  • قربانی شدن رواسازی و اعتباریابی مقیاس سنجش پرخاشگری (APRI) در نوجوانان شهر مشهد [(مقالات آماده انتشار)]
  • قلدر بررسی سبک‌ها و ابعاد دلبستگی بزرگسال و شدت خشم در نوجوانان قلدر و مقایسه آن با نوجوانان قربانی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 10-1]
  • قلدری رواسازی و اعتباریابی مقیاس سنجش پرخاشگری (APRI) در نوجوانان شهر مشهد [(مقالات آماده انتشار)]

ک

گ

  • گرایش به تقلب در امتحان رابطه علّی نگرش‌های مذهبی و اهداف پیشرفت با گرایش به تقلب در امتحان از طریق میانجی‌گری عملکرد تحصیلی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 38-29]

م

ن

و

  • ویژگی‌های شخصیت رابطه ویژگی‌های شخصیت با کیفیت ارتباط معلم- دانش‌آموز در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 89-80]
  • ویژگی‌های شخصیتی پیش‌بینی هوش هیجانی دانش آموزان بر پایه ویژگی‌های شخصیتی آنان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 87-78]

ه

  • هوش هیجانی نقش هوش هیجانی و سازگاری اجتماعی در تبیین و پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 42-31]
  • هوش هیجانی پیش‌بینی هوش هیجانی دانش آموزان بر پایه ویژگی‌های شخصیتی آنان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 87-78]