مقایسه اثربخشی روش و فن آموزش پرسشگری بر سطوح یادگیری در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه
نوع مقاله : شناسنامه مجله
عنوان مقاله [English]
The Comparison of the Effectiveness of Method and Technique of Questioning Instruction on Learning Levels of Social Science Course in First Grade of High School Girl Students
. (1393). مقایسه اثربخشی روش و فن آموزش پرسشگری بر سطوح یادگیری در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه. فصلنامه پژوهش های کاربردی در روانشناسی تربیتی, 1(1), 16-28.
MLA
. "مقایسه اثربخشی روش و فن آموزش پرسشگری بر سطوح یادگیری در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه", فصلنامه پژوهش های کاربردی در روانشناسی تربیتی, 1, 1, 1393, 16-28.
HARVARD
. (1393). 'مقایسه اثربخشی روش و فن آموزش پرسشگری بر سطوح یادگیری در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه', فصلنامه پژوهش های کاربردی در روانشناسی تربیتی, 1(1), pp. 16-28.
CHICAGO
, "مقایسه اثربخشی روش و فن آموزش پرسشگری بر سطوح یادگیری در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه," فصلنامه پژوهش های کاربردی در روانشناسی تربیتی, 1 1 (1393): 16-28,
VANCOUVER
. مقایسه اثربخشی روش و فن آموزش پرسشگری بر سطوح یادگیری در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه. فصلنامه پژوهش های کاربردی در روانشناسی تربیتی, 1393; 1(1): 16-28.